Skip to content

Îndrăgitul Mihai Volontir – la 76 de ani

Martie 10, 2010

Pe cât de iubit a fost acum câțiva ani, pe atât de uitat pare să fie îndrăgitul nostru actor Mihai Volontir. L-am îndrăgit cu toții pentru rolurile care l-au făcut celebru. L-am admirat la spectacole, în filme, la concerte… Și iată că acum am aflat că Domnia sa și-a sărbătorit ieri aniversarea a 76 de ani de la naștere! Acum, că am aflat despre asta, regret și mai mult că nu am urmărit posturile tv, să văd, dacă și-a amintit despre această aniversare și colegii mei de la televiziune. Poate că cineva a reușit și l-a invitat la vreo emisiune, poate că s-a pus pe post vreun spectacol în care joacă Mihai Volontir. Dar poate că se repetă (pentru a câta oară! și de fiecare dată – aduce ceva nou!) filmul în care Mihai Volontir a jucat rolul țiganului…

Am citit într-o știre că maestrul își dorește să-și procure o mașină, dar… pentru asta nu-i ajung bani… În schimb, îi ajunge optimism pentru încă mulți ani înainte, dar și pentru persoanele care îi sunt în preajmă. De asemenea, cred că acest optimism ni-l transmite și de pe scenă, și de pe micile ecrane…

La mulți ani, maestre! Rămânem și în continuare spectatorii fideli ai Dvs. Vă admirăm și ne dorim să fiți cât mai sănătos, mai îndrăgit, mai susținut, mai ascultat… Și fie ca cei care pot și, mai ales, TREBUIE să vă ajute, în diferite situații, să își amintească de Dumneavoastră nu numai în ziua de 9 martie…

LA MULȚI ANI!!!

No comments yet

Lasă un răspuns

