Skip to content

Mi-am cumpărat o agenție de publicitate din… București!

Aprilie 25, 2010

„Sunt reporter la Academia Cațavencu și vreau să mă ajutați să vorbesc cu Tatiana Roșca” – acestea sunt cuvintele care mi-au fost adresate într-o zi, la telefon.

La început, am crezut că e o farsă. Dar vocea și accentul bărbatului de la celălalt receptor nu semăna cu niciunul de-ale cunoștințelor mele. În câteva minute, am aflat motivul pentru care eram căutată tocmai de la București. Era vorba de Agenţia de publicitate Bigger Group, care a fost cumpărată de… Tatiana Roșca, cetățeancă a Republicii Moldova.

Bărbatul care m-a sunat mi-a mai zis că, până a ajunge la mine, a mai vorbit cu câteva persoane purtătoare ale prenumelui și numelui menționate și uite că m-a găsit și pe mine. M-a intrebat dacă sunt eu cumva acea persoană, care a plătit pentru respectiva agenție vreo 20 de milioane de euro (cam atât cred că valora contractul în cauză) și ce voi face în continuare.

Încă nu puteam să iau în serios toată informația-trăsnet pentru mine, dar curiozitatea m-a făcut să continui șirul întrebărilor. Tipul de la telefon mi-a spus că moldoveanca, care s-a ales cu o asemenea achiziție, are 21 de ani. Opaaaa! Chiar nu puteam fi eu. I-am zis și lui despre asta. Dar întrebările lui nu s-au oprit aici. M-a întrebat dacă știu cumva vreo femeie de afaceri din Republica Moldova, purtătoare a acestui nume…

Ce să vă zic? M-am interesat și de la alte persoane și… nimeni nu a auzit nimic. Chiar și pe site-ul pe care îți poți găsi colegii de clasă (știți voi despre care e vorba) am căutat persoane cu numele meu și am găsit vreo 15!

Tipul de la Academia Cațavencu mi-a transmis atunci și o adresă pe care s-a publicat despre tranzacția misterioasă. Apoi am căutat și eu prin google.com, ca măcar să am idee despre ce fel de agenție e vorba.

Nu mai contează acum, cred, ce au zis cei 40 de angajați ai agenției respective în momentul în care au fost luați prin surprindere de noutatea privind vânzarea Bigger Group. Și nu mai contează nici ce dispoziție am avut atunci când am citit mai multe informații despre agenția vândută și despre autorii tranzacției…

No comments yet

Lasă un răspuns

