Skip to content

Are mama şcolăriţă

Septembrie 4, 2010

Prima zi de şcoală. Prima învăţătoare. Prima lecţie. Primii colegi de clasă…. Toate aceste cuvinte ne teleportează în ziua în care am păşit pentru prima dată pragul şcolii… Aşa mi s-a întâmplat mie, la 1 septembrie. Am retrăit emoţiile pe care le-am avut cu… ani în urmă. Cauza: fiica mea, Mihaela, a devenit şcolăriţă!

Doresc tuturor mămicilor să aibă numai emoţii frumoase legate de acest eveniment, unic… Şi numai bucurii de la micii şcolari, care susţin în unison: La şcoală e mai bine decât la grădiniţă…….

Mihaela, în prima zi de şcoală
6 comentarii leave one →
  1. Alina Codreanu permalink
    Septembrie 4, 2010 9:00 am

    felicitari inka o data! sunt emotii deosebite, mai ales cind treci de la un nivel de educatie la altul..si eu,tin minte, tot asa afirmam ca la scoala e mai bine decat la gradinita si asa a si fost!…;)

    • Septembrie 4, 2010 9:39 am

      Mulţumesc mult, Alina. Ştii motivul pentru care ei zic că la şcoală e mai bine decât la grădiniţă? că nu sunt impuşi să doarmă! Eh, de-am avea noi, maturii, această „impunere” la serviciu…..🙂

  2. Septembrie 7, 2010 8:07 pm

    Felicitări şi iar felicitări🙂

    • Septembrie 11, 2010 3:09 pm

      Radu, mulţumesc mult pentru urări! Chiar sunt nişte emoţii deosebite!🙂

  3. Septembrie 14, 2010 3:13 pm

    Mult succes fetitei tale si tu sa te bucuri de rezultatele ei!
    eu am sa incerc aceste emotii la anul care vine🙂, imi dau seama de pe acum cum va fi…

    Multe realizari!

    • Septembrie 15, 2010 11:44 am

      Mulţumesc pentru urări. Dacă e să fiu sinceră, emoţiile mele au fost mult mai mari decât ale fiicei. Când însă i-am văzut reacţia de la întâlnirea cu învăţătoarea şi primii săi colegi, plus impresiile de la prima lecţie din 1 septembrie, mi-am dat seama că temerile mele s-au spulberat. În realitate, emoţiile sunt ale părinţilor. Şi ele abia încep: la teste, examene, BAC, licenţă… etc.
      Succese şi vouă!🙂

Lasă un răspuns

