Skip to content

2011 – Anul Iepurelui. Cele mai frumoase poze cu iepuraşi!

Ianuarie 30, 2011

3 februarie 2011 este ziua în care avem dreptul de a sărbători un nou revelion. Şi aceasta, datorită horoscopului chinezesc. Astfel, potrivit acestui horoscop, 2011 este considerat Anul Iepurelui de Metal (şi se va încheia pe 22 ianuarie 2012), zodie considerată ca fiind calmă, paşnică, tăcută, caldă, plăcută, rezervată, extrem de precaută şi prudentă, una dintre cele mai norocoase şi paşnice zodii ale horoscopului chinezesc.

În horoscopul chinezilor se mai spune că nativul Iepure are o fire simplă, care nu cunoaşte zbuciumul. Rareori, în sufletul nativului Iepure va exista un conflict între bine şi rău. Se află de aceea, la loc de frunte între acele zodii susceptibile de a-şi găsi fericirea, liniştea şi scopul în viaţă.

În astrologia chinezească, un ciclu se întinde pe perioada a 60 de ani. Această perioadă este împărţită, la rîndul său, în cîte cinci cicluri, fiecare ciclu fiind reprezentat de o perioadă de 12 ani. Fiecare an din acest ciclu de 12 ani este influenţat, prin rotaţie, de un alt animal. Acest animal este cel care are un impact major asupra situaţiilor, evenimentelor şi a evoluţiei lucrurilor, dar şi o influenţă pozitivă şi benefică asupra nativilor pe care îi guvernează.

Au fost perioade (de exemplu, cînd învăţam la şcoală) în care căutam „prezicerile” astrologice pentru fiecare zodie, pentru că, după ce găseam informaţiile „necesare”, le puteam transmite şi colegelor mele. Acum, aceste preziceri mai mult mă amuză. Oricum, pentru că şi acum am găsit cîte ceva despre Anul Iepurelui, dar şi pentru că şi eu sînt un Iepure (!!!), am ales cîteva imagini în care eroul principal este iepuraşul şi m-am gîndit să le inserez pe aici. Ca să nu fie însă nişte imagini seci, am selectat, din propria colecţie, şi nişte citate celebre despre sănătate, fericire şi nu numai.

Deci, vă invit să vă delectaţi cu imaginile ce nu îmi aparţin şi cu gîndurile celebre care, la fel, nu îmi aparţin, dar care mi s-au părut întotdeauna foarte frumoase.

„Ţinteşte spre lună. Chiar dacă nu reuşeşti, măcar vei fi printre stele”. (LES BROWN)

Dacă crezi că educaţia este scumpă aşteaptă să vezi cît te va costa ignoranţa ta.  (John M. Capozzi)

„Fericirea noastră depinde de obiceiurile minţii pe care le cultivăm. Aşadar, practică zilnic gîndirea fericită. Cultivă inima bucuroasă, dezvoltă-ţi obişnuinţa de a fi fericit şi viaţa va deveni o sărbătoare continuă.” (Norman Vincent Peale)

“Nu există cosmetică mai bună decît fericirea”. (Maria Mitchell)


„Oamenii merg pe drumuri diferite pentru a căuta împlinire şi fericire. Numai fiindcă ei nu sînt pe drumul tău, nu înseamnă că ei s-au rătăcit”. (H. Jackson Brown)

„Succesul nu este cheia fericirii. Fericirea este cheia succesului. Dacă iubeşti ceea ce faci, vei avea succes.” (Albert Schweitzer)

„Cei mai mulţi oameni caută fericire, încearcă s-o găsească undeva. În cineva sau în ceva în afara lor. Asta este o greşeală fundamentală. Fericirea e ceea ce eşti tu şi vine din modul în care gîndeşti.” (Wayne Dyer)

„Există această diferenţă între fericire şi înţelepciune: cel care se crede omul cel mai fericit, este aşa într-adevăr, dar cel care se crede cel mai înţelept, este, în general, cel mai mare prost.”            (CC Colton)

O guvernare bună implică două lucruri: fidelitatea faţă de obiectul guvernării care este fericirea poporului şi cunoaşterea mijloacelor prin care acest scop poate fi atins cel mai bine. (James Madison)

Avem simpatie pentru cei norocoşi dintr-un oarecare spirit de egoism; vedem că, de fapt, nu sîntem singurii nefericiţi. A avea simpatie pentru fericirea altora presupune un suflet cu adevărat nobil şi dezinteresat.  (A. Puşkin)

„Adevărata fericire este să te bucuri de prezent, fără a fi dependent în mod anxios de viitor.” (Seneca)

Primul pas pentru a nu fi nefericit este să nu ai timp să te gîndeşti la nefericire (G.B.Shaw)

“Fericirea e ceva ce nu se atinge niciodată… dar pentru căutarea ei merită să alergi toată viaţa.”

“Pentru a trăi, am nevoie de bătăi de inimă. Pentru asta, am nevoie de o inimă. Pentru o inimă, am nevoie de fericire. Pentru fericire, am nevoie de tine.”

„Dacă în lume, azi, ar fi un număr mare de oameni care îşi doresc fericirea proprie mai mult decît doresc nefericirea altora, în cîţiva ani ar fi paradisul pe Pămînt.” (Bertrand Russell)

Nu există durere mai mare decît ca în mizeria de azi să-ţi aminteşti de fericirea trecutului. (Dante Alighieri)

„Fericirea apare atunci cînd ceea ce gîndeşti, spui şi faci sînt în armonie.” (Mahatma Gandhi)

„Fericirea înseamnă nervi calmi.”(W.C. Fields)

„Fericirea nu este nimic altceva decît o sănătate bună şi o memorie proastă.” (Albert Schweitzer)

Oricine care preţuieşte pacea minţii şi sănătatea sufletului, va trăi cea mai bună viaţă dintre toate cele posibile. (Marcus Aurelius)

“Îngrijeşte-ţi sănătatea. Dacă e bună, păzeşte-o. Dacă e instabilă, caută s-o îmbunătăţeşti. Dacă e dincolo de ceea ce poţi rezolva tu, cere ajutor”. (George Carlin)

„Cel care are sănătate, are speranţă. Şi cel care are speranţă, are totul.” (Proverb arab)

„Eu păstrez telefonul minţii mele deschis pentru pace, armonie, sănătate, iubire şi abundenţă. Şi atunci cînd dubiile, anxietatea sau frica încearcă să mă cheme, vor auzi un semnal de „ocupat” şi vor uita repede numărul meu.”(Edith Armstrong)

O sănătate proastă a corpului sau minţii este o înfrîngere. Sănătatea ca atare este o victorie. Fie ca toţi oamenii, dacă pot să afle cum, să fie sănătoşi! (Thomas Carlyle)

Doresc tuturor Iepurilor cît mai multă sănătate în anul ce îi va proteja în mod prioritar, iar reprezentanţilor celorlalte zodii le sugerez să fie prieteni buni cu Iepuraşii, ca să le surîdă şi lor norocul!🙂

6 comentarii leave one →
  1. ana madalina permalink
    Aprilie 16, 2011 11:52 am

    frumoase poizeeee

    • Aprilie 16, 2011 2:36 pm

      Mulţumesc. Am încă o mulţime de fotografii de acest gen. Păcat că nu eu sunt fotograful…🙂

  2. August 14, 2011 7:17 am

    am si eu un iepuri si are in jur de 10 kg este o frumusete

  3. Octombrie 5, 2011 6:46 am

    foarte frumoase pozele:D

    • Octombrie 5, 2011 7:24 am

      Mulţumesc mult, George. Sunt doar câteva imagini din colecţia mea…🙂

Lasă un răspuns

