Skip to content

2 milioane câştigate la „Da sau Nu”

Noiembrie 3, 2011

După ce a participat, în calitate de expert în economie, la câteva emisiuni de la Publika TV, soţul meu a fost invitat şi la Prime TV, la emisiunea Mihaelei Gherasim – „Replica”. Fiul Marius, aflând că taică-său pleacă la Prime, a exclamat, în culmea fericirii: „Tăticu, te duci la „Da sau Nu”?…

„Da sau Nu” îi este cunoscută băiatului meu nu doar datorită prime-ului, ci şi unui site. A găsit jocul şi… foc la ghete! Foarte fericit când „câştiga” sume mari, cam dezamăgit când se pomenea doar cu câteva sute de… nu ştiu ce valută a respectivului joc…

 Jocul a atras-o în mrejele sale şi pe fiică-mea, Mihaela. A făcut câteva „reprize”, după care, cu un pix şi o foaie de hârtie, a început să îşi schiţeze „strategii” (aşa zicea). Nu ştiu cum anume calcula „paşii” pe care trebuia să îi facă, cum trebuia să „selecteze” servietele virtuale, dar a reuşit o performanţă interesantă: în două reprize consecutiv a „câştigat” milionul pus în joc…

După toate astea, ambii copii ne întreabă: „Da noi când vom merge la Dan Negru, la „Da sau Nu”?

9 comentarii leave one →
  1. los habicaze permalink
    Noiembrie 7, 2011 6:54 am

    poate incercati sa scrieti la dasaunu@mediaproduction.md ?

    • Noiembrie 7, 2011 7:47 am

      Nu prea suntem noi „băgăreţi”, dar copiii insistă adesea să le spunem, când vor merge şi ei la „Da sau Nu”…🙂

  2. Februarie 23, 2012 5:28 pm

    Buna seara suntem o familie de 4 persoane traim la gazda copii insista adesea sa scriem si noi la da sau nu poate vom avea putin norok

    • Februarie 24, 2012 1:16 pm

      Ce să vă zic? Cred că merită să încercaţi… Doar că trebuie să transmiteţi mesajul dvs. pe altă adresă…🙂

  3. cristi permalink
    Septembrie 30, 2012 1:04 pm

    cum sa ajung aici ..da sau nu

  4. Noiembrie 14, 2014 8:14 pm

    buna ziua ! eu ma numesc cristina am 15 ani de mica eu sunt orfana nam nici mama nici tata ,eu locuieam cu buneii dar bunica a murit dar bunelul a ramas la pat ,si pe mine mau dat la casa de copii ,acolo pe mine ma bateau copii foarte crud la lucru umblam ca sa am si eu o bomboana ,copilarie eu nam avut si acum mau dat intr-o familie foarte buna la o femeie ea se numeste Botnari Iuliea si noi am dori ca sa nemerim la Da sau Nu! ca sa imi petrec studiile mai departe ,eu acuma sunt bolnava si as vrea sa ma lecuiesc va rog frumos sa ne ajutati nr de contact fix -025071523,069367936,069296935.va rog frumoas.

  5. Bulgac Alina permalink
    Decembrie 29, 2014 5:34 pm

    Buna ziua ! ma numes bulgac alina si sunt mama la 2 copii, traesc in satul Negurenii Vechi raionul UNGHENI ,este foarte greu din partea banilor , si vreau sa particip la emisiunia Da SAU NU ….. rog sama ajutati !!! ma sunati la numarul 060013907

  6. andrian permalink
    Februarie 1, 2015 6:40 pm

    Buna ziua ma numesc Andrian si as vrea tare mult sa fac cunostinta cu Dan Negru la DA SAU NU ….

  7. Septembrie 18, 2016 4:47 pm

    ma numesc ion bologan sunt din satul doltu falesti prin partile noastre se vorbeste ca la emesiunea da sau nu participa numai rude si cunoscuti deale bancirului cum sai conving cai drept sau nu eu cred ca daca voi participa la emesiune nu datorita cisticului ci datorita de eai convije tel 025958453 mob 069181836

Lasă un răspuns

