Skip to content

Copiii – cea mai bună metodă de combatere a insomniei…

Decembrie 9, 2011

Prichindeii mei, Mihaela şi Marius

Ceai de muşeţel, baie, muzică liniştită, plimbare pe jos… Ce altceva se mai poate înscrie la capitolul „remedii contra insomniei”? Dacă mai ştie cineva ceva la acest subiect, să-mi spună şi mie – cel puţin două nopţi pe săptămână sunt… „de veghe”…🙂

De parcă nu era puţin să lupt eu cu insomnia, iată că şi Marius, şi Mihaela mi-au declarat, aseară, că nu pot adormi. Aş fi putut, desigur, să le fredonez „Somnoroase păsărele”, ca pe vremuri, doar că am fi incomodat vecinii (deşi cânt fără microfon…).

I-am lăsat să mai vizioneze o emisiune la TV, am mai vorbit despre una-alta, numai că nici la mine somnul nu se grăbea să vină… Eh, câtă inspiraţie mi-a trebuit ca să le propun … să numere oiţele…

Ce a urmat? Au început să numere… în şoaptă… Peste câteva minute:

– Mămicaaaaaaaaaa! Eu am numărat până la o sută!

– Şi eu am numărat până la o sută…

Hai că-i bun! Le-am propus să numere în continuare… Mi-a trebuit? La fiecare „hotar” de 100 eram anunţată despre performanţe. Când fiica a ajuns la 1000, băiatul s-a revoltat, spunând că numără… prea repede… Ca să-i mai liniştesc cât de cât, le-am zis să mă anunţe doar când vor ajunge la 5000 de oiţe…

N-a fost să fie! Până la urmă, am reconectat televizorul şi am urmărit, împreună, o emisiune despre confecţionarea diferitelor obiecte din hârtie. Peste 20 de minute am deconectat televizorul. Dimineaţa nu se puteau trezi…🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

