Skip to content

Cine-i cel mai bun preşedinte al Moldovei?

Iunie 6, 2012

Cine-i cel mai bun preşedinte al Moldovei? Ai patru variante de răspuns: domnul Filat, domnul Ghimpu, domnul Voronin şi domnul Timofti.

Este întrebarea pe care ieri, fiul meu de 6 ani, i-a pus-o surorii sale, de 9 ani. Zice, e întrebare de 300 de lei (!) la emisiunea „Vrei să fii milionar”. A trebuit să mă implic…🙂 I-am spus băiatului că, de fapt, domnul Filat este prim-ministru (şeful miniştrilor…), iar domnul Ghimpu a fost „aproape” preşedinte… În locul celor doi, i-am „propus” pe Snegur şi Lucinschi ca variante de răspuns, pentru întrebarea de 300 de lei…

Băiatul repetă întrebarea, numind, de data aceasta, numele celor 4 preşedinţi ai Moldovei. Deci, cine e cel mai bun preşedinte al Moldovei? Şi ambii se uită la mine… Ce să le zic? Răspund şi eu cu întrebarea: da voi cum credeţi, cine e cel mai bun?

Răspunsul băiatului: domnul Timofti! De ce? Pentru că e… ultimul…

Nu ştiam ce să zic, sincer… Mi-a venit doar gândul: dar oare după preşedintele Timofti… există viaţă?

2 comentarii leave one →
  1. Tury permalink
    Iunie 14, 2012 5:27 pm

    Adâncă întrebare la final

    • Iunie 15, 2012 12:55 pm

      🙂 După câte se întâmplă în Moldova… nici nu mai ştii la ce poţi să te aştepţi…

Lasă un răspuns

