Skip to content

Azi am aflat că sunt bunică!

Septembrie 14, 2012

Da, da! Azi am aflat că sunt bunică! Aşa, pe neprins de veste…

Noutatea cea mare a venit tocmai de la fiul meu Marius (6 ani!)! Şi-a adunat toate jucăriile-animăluţe – câţiva iepuraşi, ursuleţi, un căţeluş şi o maimuţică, le-a „construit” o căsuţă în care să le fie comod (pături în casă mai sunt…) şi le-a urat somn uşor (dintr-acel somn, de la amiază…🙂 ).

După aceasta, îmi declară că eu sunt bunica… acestor animăluţe…🙂

Oare ce emoţii voi avea peste ani, când voi afla că sunt cu adevărat bunică?

În imagine: Marius cu căţeluşul său îndrăgit.

2 comentarii leave one →
  1. veronica boboc permalink
    Octombrie 20, 2012 4:54 pm

    Felicitari draga bunicuta!

    • Octombrie 20, 2012 4:55 pm

      Apu’ chiar mulţumesc… Să te văd când vei afla şi tu aşa ceva…😉

Lasă un răspuns

