Skip to content

Şi iată-s 38…

Februarie 22, 2013

Cu 30 de ani în urmă, eram o şcolăriţă în clasa întâi. Timidă. Adesea plictisită la lecţii, pentru că aveam deja „stagiu” în ale scrisului şi cititului. Dar aveam o învăţătoare extraordinară care ştia să alunge plictisul din noi şi să ne aprindă curiozitatea şi dorinţa de a citi cât mai bine, de a scrie cât mai frumos. Cu ochelari. Şi din această cauză – complexată, pentru că, la fel ca şi acum, mulţi copii „nu înţelegeau”  că cei care poartă ochelari sunt la fel de oameni ca şi toţi ceilalţi…

Cu 20 de ani în urmă, eram studentă în anul I la Facultatea Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării, Universitatea de Stat din Moldova (USM). Timidă. Pentru că în familia mea apăruseră probleme pe care nu mi le-aş fi dorit nici în coşmaruri…

Cu 10 ani în urmă, mă pregăteam să merg la maternitate. Ca îngeraşul să mi-o aducă de pe „Planeta Îngeraşilor” pe Mihaela, bobocica mamei şi a tatei, cea care astăzi e deja mare şi… independentă (adesea – prea încăpăţânată).

Astăzi… îmi văd cei doi bobocei (Mihaela şi Marius) mari şi parcă-parcă… cuminciori şi sănătoşi! Ne pregătim să mergem, în a doua ediţie, în clasa întâi. Adesea tristă. Pentru că nu mai sunt alături mămica şi surioara mea. Pentru că sunt o groază de vise care încă îşi aşteaptă rândul să devină realitate. Pentru că realizarea lor depinde nu numai de mine… 

Şi nu mă lasă gândul că acum, după ce mi-a mai bătut un an la uşă, continuând şirul anilor care conţin cifra „8”, ar fi firesc să mi se întâmple ceva deosebit. Să vină acea minune care să mă ia prin surprindere şi care să îmi aducă o schimbare în viaţă. Acea schimbare care numai acum, când e cifra „8”, ar trebui să se întâmple…

Vă mulţumesc tuturor pentru urările de bine adresate azi! Să aveţi tot ce vă doriţi!

Cu oameni buni, lumea e mai bună…🙂

Acum 3 ani, am mai scris despre „ce şi cum” la o aniversare…

https://tatianarosca.wordpress.com/2010/02/23/femeia-la-35-de-ani/

No comments yet

Lasă un răspuns

