Skip to content

La mulţi ani, dragă Igor!

Martie 19, 2013

Igor GarabajivVoiam să scriu un articol despre tinerii moldoveni care îşi doresc să studieze în străinătate. Am mers la ACCELS şi… am aflat toată informaţia despre care aveam nevoie. Ba mai mult: ne-a fost recomandat şi un tânăr care, datorită acestei organizaţii, a avut posibilitatea de a învăţa, timp de un an, în SUA. Aşa am făcut cunoştinţă cu Igor Garabajiv  …🙂

Era anul 2003. Activam la Academia de Studii Economice din Moldova (ASEM). Scriam articolul pentru „Curierul Economic” – publicaţie a acestei instituţii.

În scurt timp după aceasta, Igor a devenit membru al echipei noastre, mai întâi – la „Curierul Economic”, apoi şi în cadrul Serviciului Relaţii cu Publicul al ASEM. Era pasionat de economia mondială şi i-am încredinţat o pagină specială din ziar. Se pare însă că scrierea articolelor era prea puţin pentru el. Atunci când echipa noastră a mai crescut (odată cu deschiderea oficială a postului de radio al ASEM) şi au apărut mai mulţi studenţi dornici de a face ceva frumos şi interesant pentru întreaga comunitate a academiei, ne-am aventurat, împreună, în organizarea primelor concursuri pentru studenţi, iar mai apoi – şi pentru profesori. 

Pentru că era şi unul dintre cei mai buni studenţi de la facultatea sa (Relaţii Economice Internaţionale), Igor a reuşit să ia trofeul celui mai aşteptat (pe atunci) concurs de către studenţi: Cel mai bun student al ASEM, ediţia 2005. Emoţii? DA! Pentru el, dar şi pentru noi, cei care i-am fost alături. M-am bucurat atunci pentru el, de parcă o părticică din acea cupă avea să îmi revină şi mie…🙂

Au urmat alte concursuri, alte victorii, iar cununa a fost Diploma „Absolvent de Onoare al ASEM”. De această diplomă, se învrednicesc, anual, 10 cei mai buni absolvenţi de la cele 6 facultăţi ale ASEM. Iarăşi emoţii, iarăşi bucurii…

Astăzi este ziua de naştere a lui Igor. Este o ocazie minunată de a-ţi adresa, dragă Igor, cele mai calde şi sincere urări de bine, dorindu-ţi cât mai multă sănătate, prosperitate, fericire, dragoste nemărginită, noroc şi succes în toate! Păstrează şi pentru viitor frumoasa tradiţie de a-ţi vizita părinţii atât de des (o dată la 2 săptămâni, zici…). Să fii mereu un fiu atât de grijuliu, iubitor, înţelegător, iar atunci când vei fi şi tu tată, să le transmiţi copiilor tăi cele mai frumoase calităţi pe care le-am descoperit la tine atunci când eram colegi de echipă: prietenie, colegialitate, bunăvoinţă, optimism, încredere în ceea ce faci. Pentru mine este o onoare să zic că am fost colegi şi am rămas prieteni! La mulţi, mulţi ani ţie şi părinţilor tăi!!!

No comments yet

Lasă un răspuns

