Skip to content

Fericirea de a te simţi copil…

Octombrie 15, 2013

Mi s-a făcut dor de ea. Un dor nebun, amestecat cu tristeţe şi regrete… Am luat telefonul şi am sunat-o. Şi mi-a răspuns! Spre marea mea surprindere! M-a chemat la ea şi am alergat spre mult aşteptata întâlnire…

Am revăzut-o. După câţiva ani în care i-am dus dorul. Am îmbrăţişat-o şi am sărutat-o. I-am spus că o iubesc foarte mult şi că mi-a fost dor de ea. Tare-tare dor. A zâmbit. M-a îmbrăţişat. M-a privit cu duioşie. Din privirea ei, am înţeles că m-a iertat pentru toate tristeţile pe care i le-am pricinuit…

A devenit tristă. Mi-a spus că e bolnavă şi că ştie că va pleca. Dar eram atât de fericită că sunt lângă ea, că este lângă mine! Eram fericită că îmi luminează viaţa precum soarele luminează o zi posomorâtă de toamnă…

I-am promis că nu va mai fi singură. Că voi fi mereu alături de ea. Că îi voi găsi toate medicamentele de care are nevoie…

M-am trezit. Mi-am dat seama că a fost un vis. Mi-am amintit că ea, MĂMICA mea, nu îmi mai este alături de 5 ani şi jumătate…

Peste câteva săptămâni, ar fi împlinit 63 de ani. Voi merge cu flori la mormântul ei…

No comments yet

Lasă un răspuns

