Skip to content

Nu înţelegeam, de ce învăţătoarea mea plânge…

Mai 6, 2014

Eram în clasa a III-a. Într-una din zile, spre sfârşitul săptămânii, învăţătoarea mea, dna Tatiana (pe atunci, Tatiana Antonovna), ne-a spus să căutăm poezii şi cântece frumoase, despre mama. Chiar nu-mi mai amintesc ocazia cu care am primit această însărcinare. Cert e că în chiar prima zi a următoarei săptămâni, am venit la şcoală cu tema pregătită. I-am spus învăţătoarei că am găsit un cântec care mi-a plăcut foarte mult – „Hulubul păcii”. M-a îndemnat să cânt şi… am cântat.

Atunci, nu am înţeles, de ce dna Tatiana plânge. Acum, după 30 de ani, înţeleg. Şi vreau, iar, să cânt. Această piesă. Şi cred că eu aş fi cea cu lacrimi…

No comments yet

Lasă un răspuns

