Sări la conţinut

Melodii superbe despre mama

august 7, 2010

Am pierdut-o pe mama în ziua când băiețelul meu a împlinit 2 ani… A trecut un pic mai mult de 2 ani de atunci, dar încă îmi este greu să mă obișnuiesc cu gândul că nu mai e printre noi, că nu va bate, într-o zi, la ușă, iar cei doi copii ai mei îi vor sări în brațe, fericiți că le-a venit bunica în ospeție…

Nu pot rămâne indiferentă atunci când ascult vreo piesă despre mama – tristețe, nostalgie, regrete… M-am gândit să selectez câteva dintre melodiile despre mama, care mă impresionează ori de câte ori le ascult. Sper să placă și celor care vor citi aceste rânduri. Ba mai mult, voi fi recunoscătoare celor care îmi vor sugera și alte melodii…

Dragoş Galbur „Mama”

Melodii despre mama (colaj de melodii românești)

Angela Bitlan – MAMA

Corina Chiriac – MAMA, DOAR MAMA

Mădălina Manole – STAI LÂNGĂ MINE, MAMĂ!

Anastasia Lazariuc – MAMA

Mirabela DAUER – MULȚUMESC, IUBITĂ MAMĂ!

Aurel Tamas – CÂNTEC PENTRU MAMA

Anda Călugăreanu – O, MAMĂ, TU!

Laurențiu Cazan – MAMA

Cornel Fugaru – MAMĂ, NU PLECA!

Doina și Ion Aldea Teodorovici „Iartă-mă”

Cleopatra Stratan „Mami, te iubesc”

Anastasia Lazariuc „Mama”

Iurie Sadovnic „Măicuța mea”

Verona Man „Cântec pentru mama”

Vitalie Dani „Lacrimă de mamă”

Olga Ciolacu „Mamă, iartă-mă”

Mirabela Dauer „Mulțumesc, iubită mamă”

Marian Nistor (SAVOY) – Mulţumesc, iubită mamă

http://www.youtube.com/watch?v=LcNq2QpvgCI&feature=related

Anastasia Lazariuc „Mamă”

Mădălina Manole „Stai lângă mine, mamă”

Cătălin Crișan „Mama”

Corina Chiriac „Mama, doar mama”

Anda Călugăreanu „O, mamă, tu”

Aurel Tamas „Cântec pentru mama”

Sofia Rotaru „Inimă de mamă”

Anișoara Puică „Lacrimă de mamă”

Anatol Mârzenco „Nu mai plânge, dragă mamă”

Mădălina Manole „De ziua ta, mămico”

„E ziua ta, mămico”

Fuego „Mi-e dor de tine, mamă”

Fuego „Primul cer, măicuță”

Fuego „Mama, în casa noastră”

Fuego „Deschide ușa, mamă”

16 comentarii leave one →
  1. august 13, 2010 10:52 am

    Mulțum. mult pentru colecție 😉

    • august 17, 2010 2:05 pm

      Radu, sunt sigură că mai sunt melodii frumoase dedicate mamelor. Deocamdată, le-am găsit pe astea… Ar fi super ca fiecare dintre noi să îşi amintească mai des despre părinţi şi să le spună şi mai des cât de mult îi iubesc…

  2. august 24, 2010 1:57 pm

    Stiu ce inseamna sa traiesti cu acest sentiment trist purtat in numele Mamei ce te-a crescut, leganat, alintat, intrumat,educat, etc. Acum , doi ani m-am despartit si eu de ea…
    traim in doua lumi indepartate , diferite si de nerevazut…

    • august 24, 2010 2:26 pm

      Multumesc tare mult. Cu atat mai mult intelegem ce inseamna sa ne iubim mama atunci cand si noi devenim mame…

  3. noiembrie 12, 2010 2:34 pm

    Nici nu stiam atatea melodii! Thanks!
    ps. Eu platesc sederea mea in alta tara cu un pret mare: departarea de mama. Partea ciudata e ca n-am fost niciodata asa apropiate decat suntem acum, cand suntem la distanta…straniu, nu?

    • noiembrie 12, 2010 5:52 pm

      Nu am ataşat aici superbele melodii despre mamă, interpretate de ruşi, americani, francezi etc.

  4. noiembrie 13, 2010 4:50 pm

    poti sa faci un alt post cu ele, daca vrei 🙂

  5. noiembrie 25, 2010 10:16 am

    imaginea cu care incepe primul spot am cusut-o si eu ca goblen, cat era băiatul meu mic şi-l vegheam când dormea. mulţumesc pentru aceste melodii, i le voi trimite mamei mele pentru a-i reaminti că o iubesc.
    imi pare rau că tu ai pierdut-o, dacă vrei, o putem impărţi pe-a mea; dar adevărul e că eu am mamă şi pentru că e departe (Spania) e ca şi când n-aş avea. trist, nu?

    • noiembrie 25, 2010 10:25 am

      Chiar dacă e departe, dar este. Pentru mine, e şi mai trist. Azi, mămica mea ar fi împlinit 60…

  6. martie 5, 2011 3:43 pm

    astea sunt cele mai frumoase melodii pentru mama din lumea intreaga!

    • martie 6, 2011 9:39 am

      Raluca, sînt sigură că mai sînt o sumedenie de melodii care nu au intrat în topul elaborat de mine. Dar toate astea pe care le-am găsit îmi plac foarte mult!

  7. carmen permalink
    ianuarie 23, 2013 1:03 am

    Voi copii din lumea intreaga, iubitiva parinti cat timp sant an viata, greu mai este fara ei….

  8. andreea permalink
    februarie 14, 2013 5:37 pm

    frumos tare frumos

  9. iunie 11, 2013 11:49 pm

    Hei habar nu am cine canta piesa nu pleca mama poate stit voiii va rog daca se poate sa imi dati sie mie un raspuns pe email plzzzz alexandra9477@hotmail.com astept sie eh rasps ms moolt si va poop

Lasă un comentariu